poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Rozdział nr2

Kolejny dzień , kolejna nuda . Nadszedł weekend . I co ja mam tu robić ? Nie znam nikogo oprócz tej elity . Średnio ją polubiłam . Są tacy dziwni . Inni . No ale cóż nie ma na świecie dwóch takich samych osób .
Siedzę w domu . Moich rodziców nie ma . Jak zawsze są w pracy .Tylko praca , spanie , praca , spanie . W ogóle nie mają czasu dla mnie . Rozumiem że zawód i pieniądze są ważne ale chciała bym chodź na chwile usiąść i porozmawiać . Puściłam muzykę i zaczęłam śpiewać . Lubiłam to , była to taka odskocznia od życia codziennego .  Pośpiewałam tak jeszcze trochę i postanowiłam wybrać się na spacer . No bo przecież cały dzień nie można spędzić w domu . Nie ?
Spacerowałam po parku który znajduje się niedaleko mojego wieżowca . Zatrzymałam się przy fontannie .
Wrzuć grosik . Na szczęście . Nie pożałujesz . Twoje marzenia się spełnią . Tylko pomyśl 
Przeczytałam napis z fontanny . Hmm...Co tam nie zaszkodzi . Wrzuciłam i pomyślałam życzenie .
Zauważyłam spacerującego chłopaka . Skądś kojarzyłam tą burzę loków . Znajoma osoba przybliżyła się i pomachała . Ja odmachałam
- Hej . Co ty tu tak sama spacerujesz ? - spytał Harry
- Cześć - przywitałam - A jakoś tak . Prawie nikogo nie znam oprócz was to trzeba samemu -
- Masz ochotę się przejść ?
- Mogę - i udałam się na spacer z Loczkiem . On wydaje mi się najbardziej normalną osobą z tej ich elity .
Nie jest złośliwy jak Zayn , sztywny jak Liam , zbyt energiczny jak Lou i taki inny od reszty .
- Dlaczego przeprowadziłaś się to Los Angeles ? - przerwał ciszę
- Ze względu rodziców - wytłumaczyłam - Praca i praca tylko o tym myślą
- Rozumiem - uśmiechnął się do mnie - A ty chciałaś się przeprowadzać ?
- Nie , najchętniej to bym wróciła do mojego starego miejsca zamieszkania
- Wiem jak to jest być nowym , sam nim byłem i to nic fajnego . Wszystko trzeba od nowa zaczynać . Poznawać przyjaciół i otoczenie . Trzeba w to wejść od nowa
- Masz racje - fajnie jest tak pogadać z kimś kto przechodził chodź trochę tego co ty przechodzisz . Harry to serio miły chłopak . Myślę że się polubimy , chodź trochę .
- A tak właściwie , to opowiedz mi coś o sobie - poprosił
- A co byś chciał o mnie wiedzieć ?
- Wszystko . Tak od początku
- Ok , wiec po urodzeniu moi rodzice nazwali mnie Em...
- Od trochę późniejszego początku - zaśmiał się
- Pochodzę z Nowego Yorku . Nie mam rodzeństwa . W poprzedniej szkole należałam do szkolnej elity wraz z moją przyjaciółką i resztą paczki . Lubię śpiewać , i tańczyć . Interesuje się modą . Mój ulubiony kolor to niebieski , blady róż i czarny . Mam kota , ogółem lubię zwierzęta . To chyba na tyle - opowiedziałam
- Ciekawie . Ja już pójdę umówiłem się z chłopakami . To cześć
- Cześć , do zobaczenia
***Perspektywa Harrego ***
Ta Emi to całkiem fajna dziewczyna . Jak wczoraj potraktowała Lou i jak się przy nas zachowywała to myślałem że jej nie polubię . A tu proszę , jedna rozmowa w parku i wszystko się zmienia . Prosto z paru udałem się do mieszkania Malików . Wszedłem do wysokiego wieżowca , nacisnąłem guzik i czekałem aż wina przyjedzie . Duże metalowe drzwi otworzyły się a ja wszedłem do środka kabiny  która zawiozła mnie na przedostatnie piętro .
Zapukałem a w drzwiach ukazała mi się szczupła blondynka
- Hej , wejdź do środka Zayn i Lou już na ciebie czekają
- Hej , dzięki
Siedzieliśmy na kanapie w salonie i rozmawialiśmy o różnych rzeczach . Sporcie , elicie , o naszych prywatnych sprawach i takie tam . Nagle temat przeszedł na Emily
- Co sądzicie o ten nowej ? Jak jej tam było ...- zaczął Louis
- Emi , Emily - wspomniałem imię dziewczyny . Przeszedł mnie przyjemny dreszcz
- Tak właśnie jej . Mi się ona wydaje nie zbyt przyjemna .
- Ja tam jej nie oceniam . Zbyt jej nie znam , miałem z nią matematykę i za miła nie była - skrzywił się mój przyjaciel - A ty jak uważasz ?
- Hmm...Wydaje się być miła
- Miła ? Człowieku ona uderzyła mnie drzwiami od jej auta ! - wspomniał Lou
- Może to było niechcący - próbowałem bronić nowo zapoznanej Emi
- Taa jasne
- Spotkałem ją w parku - wzrok towarzyszy przeniósł się na mnie - Pospacerowaliśmy , pogadaliśmy . Dowiedziałem się trochę o niej i jest serio fajna - kumple patrzeli na mnie ze ...Zdziwieniem ? Urazą ? nie wiem jak określić ich spojrzenie . Zapadła chwila milczenia .
**Następnego Dnia W Szkole**Perspektywa Emily **
Zaparkowałam samochód . Po jasnych schodach weszłam do budynku szkoły . Stanęłam przy mojej szafce i wyjęłam potrzebne mi książki a niepotrzebne włożyłam .
- Cześć - rozległ się głos za mną
- O hej - przywitałam Harrego - Co tam ?
- A dobrze . Maż może ochotę przejść się ze mną po szkole do parku ? Jak wczoraj  - zaproponował . Wahałam się chwilę . Ale jeśli zacznę spędzać czas z Stylesem to mogę się jakoś dostać do elity , jest to jakieś wyjście . Bo jeśli Loczek mnie polubi , to zacznie ze mną spędzać czas , a jeśli zacznie ze mną spędzać czas to i elita by musiała .
- Tak pewnie - odpowiedziałam usatysfakcjonowana
- To będę czekał na ciebie po lekcjach przy parkingu - pomachał i odszedł . Widziałam tylko przez chwilę jak o czymś rozmawiał z resztą swojej paczki  a potem udałam się na lekce .
**W parku **
- Tak a potem Zayn stanął na rękach i udawał klauna - śmiał się Harry ja wraz z nim - Wyglądało to przekomicznie
- Hahahahahahah -próbowałam powstrzymać się od śmiechu .
Stanęliśmy na przeciwko siebie , zbliżaliśmy się
- Nie Harry - odsunęłam się od niego
- Przepraszam , poniosło mnie - opuścił głowę na dół i usiadł na ławce . Usiadłam obok
- Harry ?
- Tak ? - spojrzał na mnie
- Nic się nie stało . Głowa do góry
- Ja przepraszam . Naprawdę - spojrzałam w jego hipnotyzujące oczy . Ale szybko się ocknęłam
- Stało się i trudno , żyje się dalej . Nie patrz wstecz tylko na teraźniejszość

_____
Hej :) Więc tak to jest 2 rozdział :)
Mam nadzieję że się spodobał :)
Komentujcie i wyrażajcie swoje opinie :)
A takie jedno pytanko chcecie w opowiadaniu Shopie , Perrie czy Danielle ?

4 komentarze:

  1. Super! ♥ Zapraszam do siebie: http://i-live-only-for-youxoxo-niallhoran.blogspot.com Mam nadzieję, że w wolnym czasie zajrzysz i zostawisz po sobie komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Sophię :D :* ♥ (kocham ją! Tak samo jak Elkę ♥♥ Dwie księżniczki *-*)
    Świetny rozdział *-* Podoba mi się bardzo ten blog! ♥
    Zostałaś nominowana do Liebster Blogger Award. Gratulacje kochanie! ♥
    Więcej informacji na >>>>> http://city-of-dream-harry-styles-ff.blogspot.com/2014/08/liebster-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń