środa, 27 sierpnia 2014

Liebster Blogger Award.

Liebster Blogger Award.

Bardzo dziękuje . Nie mogę w to uwierzyć ♥ Bloga mam nie cały tydzień a tu już takie cosik . Dziękuje
Pytania od Sky♥ - I moje odpowiedzi 
1.Twoje imię ?
Aleksandra
2. Ulubiony Serial ?
Nie mam ale jak już to od jakiegoś czasu oglądam "Inna" na MTV :3
3. Twoja ulubiona emotikonka ?
O:) :3 ♥
4. O czym marzysz ?
Spotkać 1D i LM . Zamieszkać za granicą . I wiele innych marzeń mam
5. Od kiedy prowadzisz swojego bloga 
Od 22.08.2014
6.Ulubiony aktor ?
Daniell Radcliffe , Johnny Dep 
7.Zakochana ?
Nieszczęśliwie 
8.Co sądzisz o homoseksualistach ?
Nic do nich nie mam , to normalni ludzie i ich toleruje 
9.Podziwiasz kogoś (jeśli odpowiedz jest twierdząca) dlaczego ?
Demi Lovato kocham ją  .Jest wspaniałą i silną osobą . To ona dała mi siłę i pokazała że nawet z największego gówna można wyjść z podniesioną głową . Strasznie ją podziwiam :) 
10. Co cię przeraża ?
Fałszywość niektórych ludzi 
11.Najlepsza rzecz którą zrobiłaś z przyjacielem/przyjaciółką dobrym znajomym ?
Ohhh dużo ich było 
Nominuję 
_______
Pytania do nominowanych 
1.Jak masz na imię ?
2.Ulubiony smak lodów ?
3. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
4. Twoi idole ?
5. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości ?
6. Chciałabyś cofnąć czas ?
7.Masz przyjaciółkę/przyjaciela ?
8. Ulubiony kolor ?
9.Do jakich fandomów należysz ?
10.Twoi rodzice lub koś z rodziny wie że piszesz bloga ?
11. Ulubiona pora roku ?
***jeszcze raz dziękuje za nominacje i gratuluję nominowanym***
Wiem że mało nominowanych ale nie czytam dużo blogów :3 xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz