czwartek, 27 listopada 2014

takie moje myślenie

                 Co mi w sercu gra
Nie rozumiem jednej rzeczy. Czy tylko ja mam taki problem ?
Dlaczego nie mówię tego co myślę ?
Dlaczego nie robię tego co chcę robić ?
Dlaczego kocham tego kogo tak na prawdę powinnam z całej siły nienawidzić ?
Dlaczego co noc płaczę ?
Dlaczego co noc zamiast spać myślę o tym samym ?
Dlaczego zamiast się starać odpuszczam ? 
Dlaczego jestem zbyt miękka na słowa które są prawdą ale ranią ?
Dlaczego przyjaźnię się z kimś ale tak naprawdę nie wiem czy tą osoba lubię ?To w ogóle przyjaźń?
Dlaczego nie umiem powiedzieć prawdy prosto w oczy ?
Dlaczego nigdy nikogo nie słucham ?
Dlaczego jestem naiwna ?
Dlaczego .............Dlaczego się w ogóle tym przejmuje ? Powinnam ?.......

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz