poniedziałek, 29 września 2014

Ten rozdział jest krótki  Dlaczego ? Chcę zrobić eksperyment ile osób czyta tego bloga . Jeśli pod tym rozdziałem będzie chociaż 5 komentarzy pisze dalej . Robię to tylko dlatego że chcę wiedzieć czy mi się w ogóle opłaca pisać bloga . Bo jak nikt tego nie czyta to jaki jest sens pisania ?
Rozdział 8 cz 1
Wysiedliśmy z taksówki . Stanęliśmy przed wysokim budynkiem z wielkimi oknami . Weszliśmy po wąskich schodach na górę . Znaleźliśmy się przy drewnianych drzwiach przy których stał napakowany mężczyzna około 30 . Najpierw wszedł Liam , Niall , Zayn , Sonny i Eleonor z Louisem potem Harry i miałam wchodzić ja ale ochroniarz mnie zatrzymał
- A panienka do kont ? - spytał ochrypłym głosem
- Ja..- nie dokończyłam
- Spokojnie Kevin . Ona jest ze mną - wtrącił się Harry
- To najmocniej przepraszam Panie Styles - zdziwiłam się zachowaniem Harrego i Kevina ale nie będę się nad tym tak zastanawiać .
Weszłam do wielkiej sali . Z boku wielki bar z przeróżnymi alkoholami po bokach kanapy i stoliki i po środku wielkie schody prowadzące na drugie piętro . Chciałam już usiąść na kanapie ale Loczek złapał mnie i powiedział
- Ej nie tu . Chodź na górę , wszyscy czekają - ruszyłam za nim
Siedzieliśmy na skórzanych kanapach . Eleonor patrzyła na mnie morderczym wzrokiem jak by zaraz miała na mnie się rzucić i udusić .
- Dobra to kiedy akcja ? - zaczął Niall . Wszyscy wrogo spojrzeli w jego stronę
- Jaka akcja ? - spytałam
- Ups - zasyczał cicho Blondyn
- Niall ty tempaku ona nie wie ! - warknął Zayn
- Ale o czym ? - próbowałam się cały czas dowiedzieć jakichkolwiek informacji
- No to zajebiście - zapiszczała i wyszła z pomieszczenia kierując się na dół . Chłopaki kłócili się między sobą
- Czy ja w końcu mogę wiedzieć o co chodzi ? - spytałam po raz enty
- Yyy tak , to znaczy powinnaś ale nie dziś - zmieszał się Liam
- Dlaczego nie dziś ?
- Bo to nie odpowiednia pora Emily , dowiesz się jak nadejdzie ten dzień - wyjaśnił . Jakie dzień ? W co ja się mieszam ?

4 komentarze:

  1. Ja zaczęłam dzisiaj czytać i to jest genialne *.* Nie mogę się doczekać kolejnego i mam nadzieję, że Emi będzie z Zayn'em <3
    Zapraszam także na moje ff (wystarczy wejść w mój profil) i liczę na komentarz :)

    + Wyłącz weryfikację obrazkową i włącz możliwość komentarzy dla anonimów

    OdpowiedzUsuń
  2. Supeer ! Czytam i nie przestane ! :D

    OdpowiedzUsuń